HALKLA İLIŞKILER VE TANITIM POLITIKASI

Sahip olduğumuz ortak kurum kültürünü, iş yapma alışkanlıklarımızı, sistemlerimizi, kalite anlayışımızı, kısacası temel başarı kriterlerimizi ve kurum kimliğimizi müşterilerimize, çalışanlarımıza ve içinde bulunduğumuz topluma aktarmak için tek bir noktadan yönlendirilen bir halkla ilişkiler ve tanıtım politikasının belirlenmesi gereklidir.

Bu politikada hedef kitle, başta müşterilerimiz olmakla birlikte çalışanlarımız ve içinde yaşadığımız toplumu da içermektedir. Çünkü paylaşım, toplumsal sorumluluk için gereklidir. Ayrıca paylaşılan bilginin ve değerlerin yeni başarı için de yeni başlangıç noktası olacağına inanıyoruz.

Halka ilişkiler ve tanıtım politikamız için öncelikli olarak grubun bir tarihçesinin hazırlanması, geleceği yaratırken dünü ve bugünü açıklıkla ortaya koymak açısından doğru ve gereklidir.

Bu konudaki çalışmaların başta Holding İcra Kurulu olmak üzere Holding Direktörleri ile birlikte ele alınması, çabalarımızın koordinasyonlu bir şekilde yürütülmesi ve kaynakların etkin bir şekilde kullanılması için doğru olacaktır.

“DEĞİŞİM VE SÜREKLİ GELİŞİM,

BİZİM VAZGEÇİLMEZ POLİTİKAMIZ OLARAK

HER ZAMAN GÜNDEMİMİZDE KALACAKTIR!"